środa, 17 września 2014

propozycje kolejnych gorących tematów w rodzinie patchworkowej

To tematy wymyślone przeze mnie i syna sześciolatka. Do takich dzieci kierujemy głównie nasze opowiadania.
Czekamy na propozycje. Na pewno u was w rodzinie też są takie gorące tematy. Zwłaszcza jesli macie rodzinę na nowo odbudowaną.


Mój najlepszy przyjaciel

U psychologa
 
Ostatnio wszystko mnie złości

Kiedy można zbierać kapsle
 
Mama jest zmęczona

O wciąganiu gilów

O wiązaniu sznurówek

Co się zdarzyło w przedszkolu

Nowa pani w przedszkolu

Umiem jeździć na rowerze

Sąsiad Filipek

Na placu zabaw

Moje urodziny

Na jodze

Babcia każe mi malować

Mój najlepszy rysunek

Na lekcji ekologii

Koncert w filharmonii

Kot pana od pianina

Moje ulubione zwierzę

 Tęsknię za małym domkiem
 
jak to jest mieszkać w szkole
 
kto mieszka małym domku

O Scoobym

moja mama jest nauczycielką
 
O zarabianiu pieniędzy

Dlaczego najbardziej na świecie lubię dziadka Janka

Nie mam ochoty iść do przedszkola

Oglądamy dzidziusia u doktora

Masakra i inne ciekawe słowa

Lekcja francuskiego w przedszkolu i co było potem

Na basenie

Scooby jedzie na wakacje

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz